Konferencija „Kako unaprijediti hrvatsku javnu diplomaciju i imidž Hrvatske" okupila je vrsne hrvatske stručnjake, teoretičare...
„Države koje svoj imidž prepuštaju slučajnosti, dovode se u opasnosti da drugi ispričaju priču o njima umjesto njih samih. Naš identitet je temelj brenda države, pa ga moramo definirati nacionalnim koncensusom o vlastitim vrijednostima, a zatim ih kroz javnu diplomaciju, strateški pristup brendiranju, ali i kreativne industrije predstaviti domaćoj i međunarodnoj zajednici." Prof. dr. Božo Skoko
Konferencija „Kako unaprijediti hrvatsku javnu diplomaciju i imidž Hrvatske" okupila je vrsne hrvatske stručnjake, teoretičare i praktičare, znanstvenike i diplomate koji sustavno rade na kreiranju hrvatske javne diplomacije. Cilj konferencije bio je potaknuti raspravu o dosadašnjim spoznajama o strateškom komuniciranju država te sugestijama za hrvatsku javnu diplomaciju. Sudionici konferencije zaključili su kako je potrebno prvo postići konsenzus unutar same države o željenoj vanjskoj slici (imidžu), a zatim razviti strategiju o projekciji te slike.
Zagrebački ured Hanns-Seidel-Stiftung sa svojim hrvatskim partnerima, prije svega Diplomatskom akademijom MVEP-a, jedan je od prvih na ovim prostorima popularizirao važnost javne diplomacije. Prof. dr. Božo Skoko s Fakulteta političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu i Bernays visoke škole, dosadašnje je spoznaje i rasprave pretočio u knjigu "Strateško komuniciranje država" koja je u sklopu konferencije predstavljena stručnoj javnosti.
Dvorac Lužnica, 6. - 7. prosinca 2024.g.
više